O MNE

  • Ako vznikla myšlienka

    Môj príbeh zastupovania poškodených osôb sa začal písať ešte v roku 2015. Ani by mi nenapadlo, že práve dátum 21.01.2015 sa v mojom živote zapíše ako nová kapitola môjho pracovného života. Dňa 21.01.2015 totiž vnikla poistná udalosť na mojom vozidle.

    Bol som si na čerpačke niečo kúpiť, sadol som si do svojho auta a pani, ktorá parkovala predomnou sa rozhodla cúvať, no neodhadla vzdialenosť a narazila do môjho auta a zlomila mi predný nárazník. Nič vážne sa nestalo, skôr iba estetické poškodenie.

    Uplatnil som si teda nárok na náhradu škody v PZP poisťovni, kde mala uzatvorenú poistku. Po pár dňoch mi prišlo na účet smiešnych 400 EUR (odškodnenie za výmenu nárazníka na AUDI A4). V autorizovanom servise mi škodu vyčíslili na necelých 1600 EUR s DPH.

    Vyhľadal som si rozhodnutia súdov a zaslal do poisťovne sťažnosť spolu s rozsudkami. Po pár týždňoch mi prišlo vyrozumenie, že mi doplácajú niekoľko stoviek eur (tuším, že poslali ďalších 400 EUR).

    Vtedy som sa zamyslel, že určite nie som jediný na Slovensku, na ktorého niečo takéto poisťovňa „skúša“ a ktorému poisťovňa zaplatila malé odškodnenie. Od tejto doby sa zaoberám problematikou výplat poistných plnení.

  • A tak to celé začalo

    Začal som vyhľadávať na fórach problémy, s ktorými sa ľudia stretávali pri riešení poistných udalostí a snažil som sa nájsť riešenia na tieto problémy. V ten istý rok už bola aj moja prvá webová stránka, na ktorej som vytvoril online poradňu. Tu som radil ľuďom, ako postupovať pri jednotlivých poistných udalostiach. Ak to poškodený nevedel vyriesiť sám, prevzal som zastupovanie.

    Keď sa s poisťovňou nedalo dohodnúť mimosúdne, išli sme do súdneho sporu. Každý nový prípad bol pre mňa výzvou, ktorá si vyžadovala veľa času odvahy a študovania. Nebolo to jednoduché obdobie, čo malo žiaľ dopad aj na môj súkromný život, no bolo to obdobie, vďaka ktorému dokážem teraz úspešne pomáhať ľuďom, ktorí boli pri poistných udalostiach poškodení.

    Veľa, naozaj veľa poistných udalostí, s ktorými sa na mňa ľudia obracali, bolo nevyplatené poistné plnenie práve za poškodené čelné sklo.

  • Oprava čelných skiel

    Štatistika z médii hovorí, že ročne vznikne na Slovensku až 20 000 poistných udalostí na čelných sklách a v drvivej väčšine sú tieto nároky zamietnuté zo strany poisťovní a to najmä z udalostí, ktoré sú uplatňované z PZP vinníka. Po zamietnutí plnenia častokrát poškodené osoby mávnu rukou, odpíšu stovky eur do straty a nechajú to tak.

    Povedal som si, že prečo by mal poškodený doplácať zo svojho vrecka na škodu, ktorú mu spôsobil niekto iný? A tak vznikol nápad spojiť vymáhanie poistných plnení s opravou autoskiel. Toto spojenie mi prinieslo obrovskú konkurenčnú výhodu, ktorú neposkytuje na Slovensku nikto (aspoň nemám zatiaľ vedomosť o tom), pretože klient u mňa neuhrádza peniaze za opravu v hotovosti a následne sa doprosuje v poisťovni, ale iba odovzdá dokumentáciu k poistnej udalosti a ja si to vymáham priamo od poisťovne.

  • Doplnkové služby pri výmene čelného skla

    Častokrát som sa pasoval s tým, ako čo najefektívnejšie využiť pracovný čas tak, aby oprava čelného skla bola ako pre mňa a mojich zamestnancov, tak aj pre mojich klientov čo najmenej časovo zaťažujúca. Za tymto učelom som do svojho portfólia začlenil aj požičiavanie náhradného vozidla pri oprave čelného skla a taktiež aj vyzdvihnutie a prevzatie vozidla z opravy autoskiel (pick-up servis).

    Pre mojich klientov to malo význam, pretože nemuseli nikam chodiť, pre mňa to malo zase význam, že som dokázal presne naplánovať deň.

    Momentálne mám zmluvné prevádzky takmer po celom Slovensku a vďaka ktorým dokážem pomôcť ľuďom pri poškodení ich čelného skla.

JA V MÉDIÁCH